Balinok matchel
2012. január 03.
Szekeres Tibor

BALINOK MATCHEL

Nyár vége volt, legalábbis azt hittük, mikor a spiccbámulós, feederes-versenyes horgászatokat megunva útra kelhettem. A célom az új élményekkel való feltöltődés, egy kis változatosság, mert hát bármennyire is kedvenceim a rezgőspicces botok és igyekszem szépen lassan versenyszinten elsajátítani ezt a technikát, azért jóból is megárt a sok... Célom eléréséhez az eszköz egy könnyű, lágy telematch volt, mellyel a Rab-horgásztó kristálytiszta vízében cirkáló balinokat akartam megzabolázni, egy kis vízközti wagglerezés keretében.
Módszerek csatája 1 (Ordasi matchezés)
2013. április 26.
Horgász-Zóna

MÓDSZEREK CSATÁJA 1 (ORDASI MATCHEZÉS)

Ebben a rovatban olyan horgászatok eredményét olvashatjátok, amelyikben ketten horgászunk más-más szerelékkel, módszerrel. Hiszünk, abban hogy egy sikeres horgásznapot nagyban befolyásol, ha megtaláljuk az adott vízhez, időszakhoz illő megfelelő szerelést. Ezen a héten az Ordas tavon horgásztunk...
Ki a kicsit… (néhány gondolat az apróhalazásról)
2013. május 24.
Galambos Sándor

KI A KICSIT… (NÉHÁNY GONDOLAT AZ APRÓHALAZÁSRÓL)

Talán az egyetlen olyan módszerről van szó, amivel mindenki találkozik, aki a szabadidejét a vízparton halfogással kívánja eltölteni. Méltán nevezhetjük a horgászat alfájának, hiszen a legtöbbünk a partszéli apróhalazással ismerte meg a horgászatot. Akik végigjárták a horgászat „iskoláját”, tudják, hogy ez az egyik legfontosabb alapköve annak, hogy valaki tényleg megtanulja az alapokat és gyorsan megszeresse a horgászatot.
Egy kicsi ponty szerelem!
2014. június 02.
Bene János

EGY KICSI PONTY SZERELEM!

Ez a horgászat is egy beszélgetéssel kezdődött! Még Vácon említettem Tamásnak, hogy kicsit már feedereznék... Ő javasolta a Carplove-ot Gödöllő mellett, aminek a vezetését a barátai vették át. A következő pecát így ide szerveztem. Ahogy lenni szokott, megint nehezen indult a dolog. Kicsit késve tudtam indulni, így csak délben értem a Carplove horgász és pihenőpark kapujába. A bejáratnál megváltottam a napijegyemet és beszéltünk egy pár szót a parkról meg a tavakról. Mert nem csak egy tó van! Rögtön három: az első kettő név szerint Roky meg Bumeráng, a harmadik meg a Big ponty! A kis tavakon igazi élmény pecára lehet számítani, a nagy tó meg a nevéhez méltóan igazi nagyhalas (a tógazda tervei szerint további telepítéssel). Én ma a kis tavak egyikét választottam. A bejárattól egy kicsit még autózni kell a tavakig, de szinte a tóparton lehet parkolni.
Rapid úszózás, vagy mi a szösz...
2019. május 29.
Tanács Jani

RAPID ÚSZÓZÁS, VAGY MI A SZÖSZ...

Néhány óra, egy fél nap is, amit hobbinkra fordítunk, fel tudja pezsdíteni a horgászember életének állóvizét! Persze benne van a pakliban, hogy nem tudunk aznap "csodát" tenni. Mit tehetünk ilyenkor? Egyszerűen vissza kell menni!
Szép helyen, szép halak
2015. szeptember 25.
Galambos Sándor

SZÉP HELYEN, SZÉP HALAK

Az egyik legfontosabb dolog számomra, hogy szép halakat fogjak szép helyen. Ezért a horgászatra szánt időmet gyakran igyekszem olyan helyeken eltölteni, ahol a halak méretét háttérbe szorítja a környezet. Persze a festői természet sokszor ringatja nagy halak illúziójába az embert, az esetek többségében mégsem erről szólnak ezek a horgászatok. Ha el tudjuk engedni a zsinórszaggató pontyok gondolatát, életünk legcsodásabb élményeivel gazdagodhatunk…