Beszámoló az I. Horgász- Zóna baráti „nyerő-páros” kupáról
2011. szeptember 08.

BESZÁMOLÓ AZ I. HORGÁSZ- ZÓNA BARÁTI „NYERŐ-PÁROS” KUPÁRÓL

Hol is kezdjem? Talán ott, hogy amikor nem egész 2 éve útjára indult a Horgász- Zóna, munkatársaimmal még csak tervezgettük és „csupán” erősen bíztunk abban, hogy ez a beszámoló egyszer majd elkészülhet… Terveink között mindig egy olyan közösség életre hívása volt a cél, amely örök szenvedélyünk a horgászat lehetőségein belül formál valódi, értékes, emberi közösséget. Olyan független és önzetlen, objektíven tájékoztató és természet közeli oldalt szerettünk volna, amely minden korosztály számára gazdag tartalmat kínál. Barátaimmal nap, mint nap ezen dolgozunk és hisszük, nem hiába. Ha valaki elmerül egy-egy szép foton, vagy végig olvassa valamelyik írást, netán tájékozódik egy új termékről a „Zónán”, minden bizonnyal, már nem dolgoztunk hiába… Így most, az igen „munkás” 24 hónap után, az első nagyobb szabású rendezvényünk történéseit igyekszek összefoglalni. Először is, igen nagy örömömre szolgál, hogy magam is részese lehettem a rendezvénynek és most már állíthatom minden szempontból remek napot zártunk. Mondom ezt, mint szervező, és mint versenyző. Szeptember 4-én vasárnap gyülekeztünk a Heves megyében található RAB tavon, amely talán már sokatok számára ismerős lehet a különféle beszámolókból vagy az is lehet, hogy már jártatok is ott.
III. IHP „Bojlisuli” beszámoló
2011. szeptember 05.
Fodor Zoltán

III. IHP „BOJLISULI” BESZÁMOLÓ

A tábor augusztus 22-27-ig tartott. Én 21.-én délben érkeztem le, Jávorka Dániel barátom már kint volt és a tó elején horgászott. Fél 5 felé átpakoltunk a tábor helyére, felállítottam a sátramat, aztán kitettem a „padomat” is. Segítettem a tábor előkészítésében, amikor készen lettünk, megérkezett a leendő társam. Amikorra teljesen végeztünk a teendőkkel, már este fél 10 lehetett. A táborvezetők elmentek aludni, de én nem tudtam aludni, mert vártam a nagyhalat...
Türelem halat terem
2011. szeptember 02.
Szotyori Bence

TÜRELEM HALAT TEREM

Júliust írunk, úgy érzem, hogy nem birok itthon ülni és csak olvasni a horgászmagazint. Hívtam is horgászbarátaimat, hogy van-e kedvük lenézni velem egy közeli bányatóra. Mindenkitől nemleges válasz érkezett, ezért megfordult egy gondolat a fejemben, ami egyfolytában azt súgta: indulj egyedül! Hát rendben, ha nem jön senki, akkor kora reggel fél hatkor indulás… Ez így is történt, már öt órakor nem bírtam magammal és elkezdtem a horgász elemózsiát előkészíteni. Fél hatot ütött az óra, és én már indultam is.
Pontyozó Barátok
2011. augusztus 30.

PONTYOZÓ BARÁTOK

Van egy pár barátom, akik rendszeresen bejárnak hozzánk, a szaküzletbe, ide a XIII. kerületbe, ahol most ezeket a sorokat is a virtuális „papírra vetem…” Ilyenkor mindig nagy lelkesedéssel kezdünk el beszélgetni, hiszen hamar közös szenvedélyünk, a pontyfogás kerül a középpontba. Mindig kikérik a véleményem az új csalikról, eszközökről vagy éppen egy-egy jónak ígérkező horgászhelyről! Megtisztelő bizalmukat igyekszek maximálisan megszolgálni és én is szívesen hallgatom beszámolóikat valamint érdekes tapasztalataikat a pontyfogás különböző területeiről.
Kellemes match-parti az Amígó tavon
2011. augusztus 23.
Harangi Csaba

KELLEMES MATCH-PARTI AZ AMÍGÓ TAVON

Az időjárás jelentés forróbbnál, forróbb napokat ígér. Ilyenkor, nem sok kedve van a horgásznak a tikkasztó nap alatt senyvedni, így megelőzve a kánikulát igen korán indulok. A skoda fényszórói még világítanak a sötétben, olyan korán van. Csendesen vezetem az autót, még a zene sem szól, megyek most matchezni, mert egyszerűen hiányzik a botsuhogás, a dobás utáni kiterítés, a zsinór merítés, minden hiányzik. Nagyon elköteleztem magam az idén a rakózásra, így ideje pótolni a matchezés élményét. Valahogy cserben hagytam a matchbotokat és porosodnak az állványon, de csak ma hajnalig!
Öreg fabula
2011. augusztus 22.
Pikó Imre

ÖREG FABULA

Idén tavasszal is, amint az lenni szokott, jártam a vizet, figyeltem az ébredő természetet, a nap-nap után előtűnő apró rügyeket. A bakcsók nyomát még hiába kutattam, de mocsári teknősből annyi volt, mint csillag az égen. Érdeklődtem is szerencsésebb horgásztársaknál, akik megengedhették maguknak a vízparton való időtöltést. Nézelődtem, s nagyritkán próbálkoztam, de nagyvadra sikertelenül. Pedig nyakamon volt az április, ami eddig még mindig tartogatott valami érdekes meglepetést. Mióta az életem részévé vált a víz folyamatos figyelése úgy tapasztaltam, hogy ez az a hónap, amikor az embernek elég akár a zuhany alatt kinyitnia a száját, ott is beleúszik a sült hal.